onsdag 17 november 2010

$OPI Never Enough Shoes

$OPI, det vill säga Sephora by OPI, är som namnet antyder ett samarbete mellan de två sminkjättarna. Never Enough Shoes är ett svart lack med multifärgat skimmer i, som på mina naglar ser ut som en liten stjärnhimmel om man tittar noga. Tyvärr försvinner mycket av det multifärgade, och resultatet blir snarare svart med guldigt skimmer. Men, snyggt ändå!

Klicka upp bilden för att se glittret!

Två lager täckte perfekt, och penseln var väldigt trevlig att jobba med. Flaskorna ser stora ut, men innehåller lika mycket som ett vanligt Essie eller OPI-lack, och kostar $9.

6 kommentarer:

  1. Stiligt! Och väldigt bra lacknamn =)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med om båda :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du gillar det! Har du något som liknar det i din (stora) samling? :)

    SvaraRadera
  4. Jag köpte det lacket i NY och jag älskar det!

    SvaraRadera
  5. Gjorde du? Vad kul! :D Jag gillar det väldigt mycket jag med.

    SvaraRadera