fredag 27 juli 2012

Paula i Göteborg

Goda nyheter for oss göteborgare som gillar Paula’s Choice – nu finns det en salong i stan som använder produkter från märket. Fröken Bruhn arbetar uteslutande med Paula’s Choice och produkterna finns även till försäljning. I pressreleasen står det också salongen "sysslar med no-nonsens hudvård, som ger din hud vad den behöver utan konstigheter" och behandlar allt från akne, rynkor, rosacea, känslig hud, solskador, torr hud, fet hud till pormaskar.

Allt jag har provat från märket har visat sig passa väldigt bra till min hy, så nu funderar jag seriöst på att bege mig till Fröken Bruhn för en analys och produktrekommendationer. Kanske något att göra efter semestern?

4 kommentarer:

  1. Vad kul, hoppas att någon salong i Stockholm också tar in märket!

    SvaraRadera
  2. Tycker jag absolut att du ska göra ;) Ser framemot att träffa dig! Mvh Fröken Bruhn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, vad kul att självaste Fröken Bruhn hittade hit! Ser fram emot ett besök på din salong! :D

      Radera