söndag 29 juli 2012

Plaza Kvinna

Ibland älskar jag att ha fel. Ungefär på stenåldern läste jag ett nummer av svenska Plaza Kvinna och bestämde mig genast för att det var den kass. Sen dess har jag inte ens övervägt att titta på omslagen av senare nummer, utan autosållat när jag stått vid tidningshyllan och varit lässugen på nåt glossigt magasin.

Tills nu. För ett par veckor sedan skickade min mor ett nummer till mig, eftersom det innehöll några reportage hon visste att jag skulle gilla – och tänk vad saker har ändrats sen hedenhös!

Den nutida Plazan visade sig vara riktigt bra, och efter att ha köpt ett par lösnummer överväger jag nu att bli prenumerant. Mode och skönhet blandas upp med ett par riktigt bra intervjuer med coola kvinnor, super. Tack mamma och Plaza för götte sommarläsning!

2 kommentarer:

  1. oj vad kul, jag tyckte precis tvärt om. gick farligt snababt att bläddra igenom den... kan rekomendera femina faktiskt. den "räcker längre" och har bra innehåll. tack för en superbra blogg! :) anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid intressant hur man kan tycka så olika :) Håller dock med dig om att Femina är riktigt bra, och brukar ha många seriösa och välskrivna artiklar. Gillar även Damernas Värld :)

      Radera