söndag 22 augusti 2010

Benefit Beauty

Jag är uppe rätt tidigt idag, håller på att packa. Och när jag påtade lite i badrumsskåpet insåg jag att jag väl nästan har en samling av Benefit-grejer. Okej, den är blygsam, men ändå. Håll i hattarna:

- BadGalLash, mascara med superstor borste.
- BrowZings, brynfixaren som jag skrev om nyligen.
- Thrrrob, kalasfint rouge som hamnade hos mig efter ett byte i förra veckan.
- YouRebel, jämnar ut hudtonen på ett ögonblick.
- BeneTint, ett av mina favoritrouge (saknas på bilden, eftersom det ligger kvar i Stockholm).

3 kommentarer:

  1. Härliga benefitprylar! Tyvärr är jag och Benefit rätt okända för varandra, äger bara Justine Case :)

    SvaraRadera
  2. Thrrrob ser ju helt perfekt ut! :D :O

    SvaraRadera
  3. Josephine: Då är ni ju inte helt obekanta :)

    Maria: Jag vet! Har testat lite redan, men har lite för mycket färg i ansiktet fortfarande för att det ska ge nån synbar skillnad.. *längtar efter hösten *

    SvaraRadera