fredag 24 september 2010

Mörkt grålila

I tisdags, kanske för att jag skulle äta födelsedagsmiddag med min mamma, slog jag helt oväntat till på att sminka mig mer än bara underlag och mascara! Det var längesedan jag tog tag i ögonskuggorna, men nu blev det en snabb sotning. Blågrå skugga på hela locket, utsuddat med lite lila i ytterkant.

- Primer Eyeshadow Potion Primer, Urban Decay
- Ögonskugga ögonlock Eyeshadow Veluxe Pearl (Knight Divine), MAC
- Ögonskugga globlinje + franskant Eyeshadow Veluxe Pearl (Satellite Dreams), MAC
- Mascara Diorshow Iconic (Black), Dior
- Ögonbrynsskugga Brow Zings (01 light), Benefit

7 kommentarer:

  1. Vad gillar du Iconic? Jag är lite sugen på att testa den...:)

    SvaraRadera
  2. Kerstin: men åh, tack! :D

    Sublim: jag gillar den mycket! men, den är inte riktigt värd sitt sjukt höga pris (325..)

    Des: haha ;)

    Nailtastic: tack!

    Kajsa: så det ska vara :)

    Sminkan: sotningar är tacksamma, och tack :D

    SvaraRadera