onsdag 12 mars 2008

5 favoriter

Klart vi också ska vara med på Bjootis utmaning: 5 favoriter just nu. Och här bjuds ni på våra personliga favoriter, dubbelt upp alltså.

Ka tycker:
1. Nagellacket Toulouse från Mavala tror jag är den perfekta vårfärgen. Tillräckligt ljus för att det inte ska synas om man har kladdat lite utanför, men tillräckligt rosa för att färgen ska lysa även i den skarpa vårsolen.
2. Toni & Guy Refreshing Dry Shampoo luktar visserligen apa, men den funkar och gör sitt jobb riktigt, riktigt bra.
3. Energising Bergamot Body Wash från Bodyshop, luktar fantastiskt gott och faktiskt den bästa duschkrämen jag provat. Prova själv!
4. Chapstick Classic Spearmint kommer jag alltid att älska. Läppbalsamet med fräsch mintsmak och SPF 4, som varken torkar ut eller kladdar. Get them all!
5. Rouget Jelly Flush från Jelly Pong Pong har jag använt flitigt i flera år och kommer säkert göra i flera till. Lätt, snabbt och snyggt. Perfekta färgen och ger den där eftersträvade skimriga finishen.

Mi tycker:
1. Ögonbrynsfixen Brow Zings från Benefit som gör så att mina klena och ljusa ögonbryn syns och ser fina ut hela dagen.
2. För att få glans och finish på håret är jag trogen Laminates Sheer Smoothing från salongsmärket Sebastian. Och den luktar fantastiskt!
3. Rosiga kinder i en fin persikonyans ger Laura Merciers Face Tint i färgen Apricot. Dessutom utan ett enda glitterkorn, plus i kanten.
4. Mascara kan jag knappt gå utan, mina fransar försvinner helt utan, och bäst hittills är helt klart High Impact från Clinique i toppenfärgen Black brown för oss medelblonda.
5. För pigga och snygga naglar på ett kick är det Essie som gäller, i söta nude-färgen Room with a view. Sitter som berget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar