måndag 31 mars 2008

Sålt – Trifle från Jelly Pong Pong

SÅLT! Halvstressad och lite förvirrad valde jag fel färg på glosset i London häromveckan. Jag har alldeles för många mörka läppstift, så jag ger någon annan chansen att inneha ett Trifle Spongy Lipstick från Jelly Pong Pong i färgen Blackcurrant. Jag är medveten att det ser lite sunkigt ut på bilden, men det är ganska mjukt och en aning kladdigt redan från början. Jag har bara testat det en gång, färgen blir ungefär samma som bilden visar. Känns jätteskönt på läpparna, luktar underbart och färgen är snygg om man vill ha en stark, mörk nyans.


Hos Accessora kostar en Trifle 189 kronor + frakt = 228 kronor. Jag betalade £13 vilket är ungefär 160 kronor. Eftersom det är testat en gång så säljer jag det för 130 kronor inklusive frakt. Maila mig på elmika.blogg snabel-a gmail.com om du vill köpa eller fråga.

Upplagd på bloppisar.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar