söndag 23 mars 2008

Kiehl's

Som många andra redan märkt har Strawberrynet inne ett ganska stort parti med produkter från fina Kiehl's för tillfället. Jag älskar det lilla av märket jag har provat hittills, så jag skulle gärna fylla på badrumsskåpet med lite godsaker:

- Bath & Shower Liquid Body Cleanser Grapefruit jag har svårt att motstå något med grape
- Creme De Corps Body Moisturizer klassikern som så många gillar
- Pineapple Papaya Facial Scrub för att min ansiktskrubb faktiskt är slut
- Vital Sun Protection Lotion SPF 15 bra solskydd kan man inte få för mycket av

2 kommentarer:

  1. Älskar Kiehl´s jag med speciellt Creme de Corps:)

    SvaraRadera
  2. eyeonbeauty: hej! kiehl's verkar vara en stor favorit hos många (speciellt sminkbloggare), själv har jag inte provat just creme de corps - men det är nog bara en tidsfråga ;)

    SvaraRadera