måndag 3 mars 2008

Pump it

Jag börjar bli lite trött på min Ole Henriksen Aloe Vera Deep Cleanser. Den luktar gott och rengör jättebra (kanske för bra för min hud blir så torr och spänd efteråt), men jag har helt enkelt tröttnat. I duschen är den dock bra, speciellt på morgonen då jag behöver vakna till lite. Sedan har jag kommit på att jag tycker flaskan är jobbig – jag vill hellre ha en pumpflaska med skum! Det ska vara lätt att tvätta ansiktet! Och jag tycker skum känns mjukast och skönast på ansiktet också. Som Apotekets Pure & Clean Deep Cleansing Mousse från Cliniderm jag körde med ett tag, eller kanske Aloe Gentle Facial Wash från Bodyshop. Fast helst av allt någon annan skitbra rengörare som jag inte vet om än. Tips?

3 kommentarer:

  1. jag använder dermalogicas special cleansing gel och den tycker jag e toppenbra! den har dock inte pump:(

    SvaraRadera
  2. Ja, dermalogica Karin! Det får du arra fram ett prov på (Y) Kan nog finnas bra för dig! :D

    SvaraRadera
  3. lene: Det måste inte vara pump, jag behöver bara en ny hudvårdsserie.. :)

    mi: Jaa, jag vill terra! :D

    SvaraRadera