tisdag 18 mars 2008

Mascaradagboken, del 1

Dear diary,

igår var första dagen med Lash Power Mascara från Clinique. Vid första anblicken är borsten yttepyttig, och färgen Dark Chocolate väldigt.. chokladbrun. Jag var lite osäker på hur det skulle bli, men till min lycka blev både färgen och effekten bra. Den satt såklart kvar hela dagen, och på kvällen när jag skulle tvätta av den kom det stora provet. Frågorna virvlade i skallen, men blev snabbt besvarade. Skulle den vara jobbig att få bort? Nej. Skulle jag behöva ha skållhett vatten för att den skulle släppa? Nej. Oroade jag mig i onödan? Ja. Märktes det någon skillnad från andra Clinique-mascaror? Ja, den föll liksom av i flagor istället för att rinna/smetas ut.

To be continued efter lite hårdare, och blötare, testning..

Kram, Mi
Lash Power, 190 kronor i butik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar