måndag 24 mars 2008

Ännu mer hårmojs

Det är sällan som jag blir köpsugen på produkter som min frisör använder på mig, men nu senast verkade det slå till. Inpackningen jag satt med gjorde bra med gott för mitt nu slingade hår, och är tydligen en klassiker i gänget, från Joico. Den lilla kulan med paste i från Tigi/Bedhead är, förutom att den luktar gott av vattenmelon, perfekt för min page för att få upp volym men ändå ge lite stadga. Idag köpte jag dom på Bellbox, och inpackningen ska användas redan ikväll.

2 kommentarer:

  1. Den inpackningen från Joico´s K-pak är superbra!!
    Lilla kulan från Tigi är också kanon använde den när jag hade page förut.

    SvaraRadera
  2. linda: vad roligt att du tycker bra om dom! inpackningen känns verkligen skön när man har blekta slingor i håret, och bollen är ju bara så skön den med! :D

    SvaraRadera