söndag 30 mars 2008

L300 self tanning, del 1

Vi som inte har en afrikabränna att sköta om får jobba på en fejkvariant istället. L300 är märket som påstås vara "hudvård baserad på en medicinsk upptäckt", och vars brun utan sol för ansiktet sägs vara en av dom bästa. Så, in the name of smink, let the testing begin!

Utgångsläge Ka:
- Lite blekare än Svensson
- Anlag för fräknar
- Blir lätt brun, men först lite bränd, av riktig solning

Utgångsläge Mi:
- Mellanblek, ganska "normal" hudton
- Varma undertoner
- Blir lätt brun, men först röd, av riktig solning

1 kommentar:

  1. Hahaha!

    Jag garvar inte åt testet i sig utan åt att jag faktiskt också tänkte lägga upp en BUS-recencion (provad i vintras, även om jag testkörde den lite på händerna igår igen). Jag avvaktar med min ett tag... :D

    Och ge fan i att bli brunare än mig nu när jag för en gångs skull ligger i täten!!

    SvaraRadera