fredag 4 april 2008

Black eye

När man är ensam hemma en fredagskväll och är lite lätt uttråkad kan en lösning vara att provsminka sig lite! (Tyvärr har jag inte någon bra kamera för att ta sminkbilder, hoppas på att ändra på det snart. Use your imagination until then!) Mitt Shadestick från MAC i svartgråglittriga Sharkskin har än så länge legat oprovat sedan jag köpte det för en månad sedan, förutom en snabb testning längs franskanten en gång, och det går ju inte för sig. Nu har jag lekt lite med den, och här är några snabba:

+ Häftig färg
+ Oslagbar för att fixa mörka partyögon på ett kick
+ Bra som bas att ha under skuggor som man vill ska poppa (!)
+ Går att sudda ut för att få jämna övergångar

- Lite krånglig att få jämn innan man fattar tekniken
- Glitterkorn snarare än skimmerpartiklar
- Kräver remover för att man inte ska se ut som en panda efter ansiktstvätt

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot den dag du har fått tag på en kamera så man får se lite bilder :)

    SvaraRadera
  2. emelie:ja, jag med! försökte få till med dels webkameran men det blev bara kasst.. :(

    SvaraRadera