fredag 25 april 2008

Golden Rose Glow

El är nöjd, det är inte jag. Blir jag någonsin det tro? Idag när jag skulle in på Strawberrynet för att plocka hem ögonskuggskvartetten fastnade jag istället vid Illuminating Stick från Laura Mercier. Jag har redan varit och sniffat på den förut, men då tog den slut innan jag hann bestämma mig. Och eftersom jag vet att jag 1) älskar och använder rouge mest av allt 2) blev så besviken förra gången när den tog slut 3) är dumsnål av mig (en femtiolapp är en femtiolapp är en..) så blev det en sån istället.

Eller också? För frakten är ju gratis, så jag kan lika gärna tömma kortet ännu lite mer fram på dagen..

2 kommentarer:

  1. att vara nöjd innebär inte att jag inte är nyfiken. :D damn you! jag gillar också fina kinder. vill minsann se den live sen!

    pok!

    SvaraRadera
  2. Ha! En sådan har jag, väldigt fint skummer. Vill du läsa vad jag tycker om den tror jag att det finns en recension på bloggen.:)

    SvaraRadera