fredag 4 april 2008

L300 self tanning, del 3

Efter nästan en vecka (här hittar du del 1 och del 2) av högst vetenskaplig testning kan det vara av allmänt intresse att veta hur det har gått med busandet, så här är tre frågor för att sammanfatta vad vi tycker:

1) Hur många gånger har du använt produkten?
2) Hur nöjd är du med resultatet?
3) Har någon (mutad pojkvän räknas ej) kommenterat något?


Ka:

1) Ett tunt, tunt lager fyra gånger.
2) Jag är väldigt nöjd! Jag har blivit märkbart brunare i fejan och färgen ser naturlig ut. Jag tycker jag ser lite piggare och friskare ut typ, utan att det är uppenbart fake. Sedan så har jag kanske inbillat mig, men hyn ser faktiskt finare ut och det där rödflammiga som man lätt kan få på vintern är borta/överbusat. Tre-fyra bus-kvällar räcker, sen är man fit for fight. Krämen känns skön i ansiktet, inte alls kletig eller fet. Det enda stora minuset är bus-lukten som framträder efter en timme eller så. Lite konstig är också den varma känslan i ansiktet jag får efter varje gång jag använt produkten, men inte så det stör.
3) Ja! En kollega tyckte minsann att jag såg brun ut. (Men det kanske är för att jag är ganska blek i vanliga fall.)

Mi:
1) Ett tunt och jämnt lager fyra gånger, tre kvällar på raken och sedan uppehåll en kväll innan den fjärde gången.
2) Hello fresh face! Jag tyckte redan efter första kvällen att resultat syntes, och efter tre kvällar var jag så nöjd med färgen att jag faktiskt inte vågade ta en fjärde gång på raken utan väntade ett dygn för att inte få den förhatliga överbruna bus-färgen. Guldstjärna får krämen för att faktiskt dämpa den rodnad jag har på kinderna, som också Ka pratar om. Att jag efter andra kvällen hade lite röda halvfinnar på pannan (inte vanligt för mig) vet jag inte om det berodde på krämen eller min pre-pms. Jag skyller på det senare. Fin färg, ingen oljig känsla, och fri från bus-lukt; I'm in love!
3) Hade jag träffat min mamma eller någon girlfriend hade jag definitivt fått en kommentar, men nu har jag enbart omgett mig med datanördar (på jobbet) och datanördar (sambon), så nej, tyvärr inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar