onsdag 30 april 2008

Överraskning

I söndags på shoppingturen med Ka köpte jag en klänning till min 25-årsfest nu på lördag, en färgglad sak med massa mönster. Efter att vi slagit våra lovar runt MAC-disken så hittade jag även det perfekta läppstiftet (!) att matcha klänningen med - Up the Amp, ett knalligt lilarosa stift som jag kände mig sjukt bekväm i.

Självklart var det slut, så jag bad snälla Bjooti om hjälp med att skicka ner ett från Stockholm. Supersnällt, tänkte jag när hon tackade ja. Men. Som om det inte vore nog med att läppstiftet kom på posten idag, plomberat och allt, så hade raringen skickat med två stycken godbitar från Jelly Pong Pong (yes, ett kukgloss bland annat!) i födelsedagspresent! Jag är helt överlyckligt, och så överraskad! Tack tusen gånger snälla Kattis!

4 kommentarer:

  1. Nej, va schysst! Men det ska man väl ha när man fyller 25! Undrar om man får nåt skoj när man fyller 34...ehm.;(

    SvaraRadera
  2. Klart man ska få present då man fyller år :) Glad att du gillade det!

    SvaraRadera
  3. Sublim: ja visst var det sjysst! du kanske får vänta tills nästa år då det blir lite "jämnare" för dig :P

    Bjooti: tack tack igen! Lip sorbet gjorde succé igårkväll, trots att formen på den ger mig lite obehagliga associationer.. ;)

    SvaraRadera
  4. Gud va härligt...grattis!!!

    SvaraRadera