onsdag 9 april 2008

Fina vårfötter, del 2

På tal om fötter: här är några produkter som kan passa nu när man vill att fötterna ska bli vårfina. Det här är allt du behöver för en helrenovering.

- Bodyshop har ett Peppermint Soothing Foot Scrub som innehåller vulkansten som ska exfoliera fötterna ordentligt och göra dem mjuka och väldoftande. Låter som något jag skulle gilla.
- Från Bodyshop kommer även nagelklipparen som är perfekt för tånaglarna!
- På Åhléns kan man köpa en blå fyrkantig pimpsten som är oslagbar, jag har dock glömt märket...
- Scholl har en kräm som heter Cracked Heel Repair Cream som jag använder själv. Funkar faktiskt jättebra! Jag smörjer fötterna några gånger i veckan och fula sprickor försvinner.

1 kommentar:

  1. Fresh! Jag har förskonats från spruckna hälar som tur är, men jag ska vidarebefordra tipset på Scholl till jo! :)

    SvaraRadera