fredag 18 april 2008

Somriga färger

En tråd på pret-ty fick mig att börja tänka till. Den gick ut på att utan att tänka efter allt för länge, lista några av sina favoritsaker. Bland annat sin favoritögonskugga. Jag blev så stressad av att inte tänka efter, så jag kastade ur mig Stila Shimmer Shade i Sun (som jag pratat mig varm om förut). Visst, I love it, men när jag tänker efter skulle jag nog vilja ändra mitt svar till den här babyn. För Sunburst från Clinique kan mycket väl vara en av dom bästa duoskuggorna jag har ägt. Den ljusaste är en perfekt all over-skugga, och den persikofärgade är bara för söt och passar till allt.

Men det är klart, jag gillar ju min Shu-skugga också, och.. hm.

2 kommentarer:

  1. Sunburst ser perfekt ut för vår och sommar, speciellt om man är lite brun. Kan du inte visa ett foto när den är på huden?:)

    SvaraRadera
  2. Jag ska försöka när jag har tillgång till en kamera som kan ta riktigt nära närbilder :)

    SvaraRadera