måndag 14 april 2008

Something old, something new

Efter att ha suttit inne och pluggat flera dagar i sträck börjar hjärnan fundera på saker som behöver göras, för att få lite omväxling. Städa lite? Nej, för tråkigt. Diska då? Haha, skulle inte tro det. Oftast vinner jag fajten. Men för ett par timmar sedan vann rastlösheten oväntat på walk over: Du behöver nya jeans! Ja, det behöver jag faktiskt. Let's go! Vi var rörande överens. Så det blev en runda på stan.*

Mina Hex Matrix fick komplimanger för att jag slitit dem snyggt (jag håller med, love them!) men personalen förstod mitt dilemma (lite för slitna i grenen, so to speak) och guidade mig fram till snygga Hex Prod. Provade även Hex Lake (med vintage tvätt) och Lena, men det blev Prods, kanske safear jag upp med Lakesen vid tillfälle.

* Don't try this at home! Iterated shopping has proven to cause severe damage of bank account.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar