fredag 13 maj 2011

Beach fun

Here it comes; det obligatoriska "sommaren är snart här och det enda jag kan tänka på är snyggt sommarsäkert smink"-inlägget. Som alltid är det less is more som gäller på sommaren, och själv brukar jag bara se till att ögonbrynen är på plats, samt lite piff till kinderna. Jag skippar allt vad skimmer heter, för att inte se ut som en discokula i solen, så därför är jag lite nyfiken på det nya sticket från MACSkinsheen Bronze Stick i matta Tan-Tint (swatch finns hos LGB!). Benefit har också släppt en nyhet för kinderna, nämligen ett korallfärgat tint med catchiga namnet Chachatint (ett syskon till Benetint och Posietint). Det ser utfint ut! Sist men inte minst, Beccas numera klassiska Beach Tint, som finns i färger som Watermelon, Peach och Grapefruit.

Oh my, nu vill jag bara ut och sitta på en brygga i solen!

3 kommentarer:

  1. Chachatint vill jag tokgärna ha! Attans att den inte hunnit släppas ännu när jag var i Amerikat.

    SvaraRadera
  2. Du får klicka hem den, även om det självklart är roligare att köpa live :)

    SvaraRadera
  3. Jag fick Becca beach tint i watermelon gratis med en tidning i australien. Är urbra, ger en fin fräsch look som gör att jag inte ser ut att ha smnk på mig, men ser ändå frisk och oblek ut.

    Är hemskt sugen på chachatint, men väntar kanske på en billigare kopia... :)

    SvaraRadera