fredag 6 maj 2011

More more more

På tal om rosa och rött. Jag skulle inte direkt bli ledsen om nån överraskade mig med t ex detta snygga halsband från Kate Spade (skulle bära det till vit topp och ljusa jeans). Lika snygga är ballerinorna med rosa tå, också från Kate Spade. Lindex har poppiga brallor, bl a dessa röda, testade dem i förrgår men tyvärr satt de inte så snyggt på mig. De rosa finns hos Zara, men inte heller de satt särskilt bra.

Ojoj, mycket färg blir det. Jag gillar’t men nöjer mig nog med nån detalj (väska, skor eller smycke) i knallig färg och kör resten low key.

5 kommentarer:

  1. Röda detaljer är så snyggt!

    SvaraRadera
  2. Jag har också provat de där Lindexbrallorna, och de satt inte bra på mig heller. :-(

    SvaraRadera
  3. Emma: Visst är det! Jag funderar på en knalligt röd klocka :)

    Des: Synd, men skönt att det inte bara är mig de inte sitter bra på! Har sett liknande på Zara - ska dit och testa nu i helgen :)

    SvaraRadera
  4. Jag kunde tänka mig att köpa precis allt på den där bilden!

    SvaraRadera
  5. Julia: Me too! :) Plus att jag gärna lägger vantarna på din tjusiga blå/gröna outfit!!

    SvaraRadera