onsdag 11 maj 2011

Portrait of Paradise

När NARS släpper nyheter är det svårt att inte hitta något som man fastnar totalt för, och i och med deras senaste sommarkollektion Portrait of Paradise har jag kärat ner mig i en snygg, smart och användbar trio.

Blush Bronze Trio innehåller tre klassiker från NARS, nämligen rouget Orgasm, skimmerpudret Albatross och bronzern Laguna. Allt i en fin dosa med dragkedja runtom. Jag har spanat på alla tre produkter sedan tidigare, så det här känns som en trio som skulle bli duktigt använd – speciellt på resa!

8 kommentarer:

  1. Oj oj oj den var ju underbar! Nu är bara frågan om man har råd med den och kan få ta på den ><

    SvaraRadera
  2. Såg den också, im in love!

    SvaraRadera
  3. Den är ljuvlig, riktigt smart. Dock har jag alla i original förpackningarna så ett köp är inte riktigt befogat :)

    SvaraRadera
  4. Oj, oj, oj! Stort habegär väckt!

    SvaraRadera
  5. Har alla tre, dock i singelförpackningar. Älskar Laguna och Orgasm men Albatross fungerar inte för med min feta hy. Den är på tok för skimrig och jag ser bara ut som en discokula i nyllet :/ /N

    SvaraRadera
  6. Viktoria: ja, det är onekligen två stora punkter :)

    Caroline: sweet love.

    Emma: nej, då är det ju helt onödigt :)

    Des: om du ger mig!

    Kerstin: mums ja :D

    N: åh nej, vad tråkigt :( du får gärna höra av dig om du är sugen på att byta bort den.. ;)

    SvaraRadera
  7. Oh, så snyggt! Helt perfekt liten ask.

    SvaraRadera