fredag 6 maj 2011

Depend #249

I går fick vi Depends sommarkollektion i brevlådan, som kan ses hos bland annat Nailtastic. Samlingen innehåller tolv varierande färger i kräm-, metall- och silverskimmerfinish. Jag håller med Kerstin att det inte direkt känns som att det finns en genomgående tanke bakom, men spontant känns det som att många färger är väldigt fina! Jag lackade direkt med #249, i flaskan ett mörkgrönt krämlack.

På naglarna blir #249 en smaragdgrön färg (grönare än bilden visar!) som känns både unik och somrig. Åh, det här nagellacket är precis så jag vill att lack ska vara. Sjukt lättlackat, otroligt täckande, superglansigt och – skitsnyggt. Bara ett lager utan vare sig under- eller överlack; så lite effort som möjligt är min melodi.

3 kommentarer:

  1. Mina bilder blir också lite mörkare och kallare än vad lacket verkligen är. Skumt! Men fint lack :)

    SvaraRadera
  2. SÅ FINT! passar dig perfa :*

    ps: word verification SURFYIN!

    SvaraRadera
  3. Kerstin: ja, det var verkligen svårt att få till rätt gröna färg på fotot!

    Maria: love it! :*

    SvaraRadera