lördag 3 juli 2010

¡Adiós Madrid!

Efter ett år och nio månader i Madrid har det blivit dags att vinka hej då till staden jag kommit att se som min egen. I morgon styrs kosan tillbaka till Göteborg och mot nya äventyr – jag längtar samtidigt som det känns sorgligt! Hoppas ni har gillat min korrespondens från Spanien och hoppas att ni ser fram emot nya spännande rapporteringar från Göteborg, trots brist på Sephora, El Corte Inglés och Kiehl’s. Men det blir först till sensommaren, för nu passar jag på att ta lite semester från bloggen. ¡Hasta luego!

3 kommentarer:

  1. varför ska du flytta(tillbaka)? =/ om jag väl flyttade till spanien skulle jag ALDRIG komma tillbaka.

    SvaraRadera
  2. jag har verkligen gillat rapporteringen från Madrid, men det låter skönt att koma hem också =)

    SvaraRadera
  3. Anonym: livet är kanske för kort att vara på ett och samma ställe hela tiden – därför jag flyttade dit och därför jag flyttade tillbaka.

    Kerstin: tack så mycket för fina ord! jag hoppas att göteborgslivet blir gött!

    SvaraRadera