måndag 26 juli 2010

Reaköp från ASOS

Det är mycket nagellack på bloggen nu, och på många andra sminkbloggar också. Det är lite ovanligt för El Mika, men kanske beror det på att just nagellack är en sån enkel och tacksam färgklick att använda sig av nu på sommaren när övrigt smink känns onödigt? Hur som helst..

ASOS stora sommarrea pågår för fullt, och nyligen kunde jag hämta ut mitt paket innehållande två spontanshoppade nagellack. Jag har saknat ett bläcksvart nagellack en tid nu, och efter ett tips på Pret-ty blev det budgetmärket Rimmel som fick bli första testet med Black Out. Brittiska märket Models Own har jag sneglat på tidigare, när jag varit på Urban Outfitters i Stockholm och Köpenhamn – men aldrig slagit till på. Nu blev det ljuskoralliga Fuzzy Peach, och det är nästan så att bara flaskan är värd köpet. Snygg va?

Två lager vardera av Black Out och Fuzzy Peach.

7 kommentarer:

  1. Båda lacken är fina! Jag är så sugen på att testa Models Own, gillar också flaskorna. :-)

    SvaraRadera
  2. Models Own-lacket var himla fint!

    SvaraRadera
  3. Ohhh persika är himla fint (och gott)

    SvaraRadera
  4. Fuzzy Peach var ju jättesöt!

    SvaraRadera
  5. Nailtastic: Models Own-lacket gjorde mig inte besviken, varken i färg, finish eller konsistens! kör på't, dom verkar ha ganska bra deals på sin sida dessutom :)

    Des: det ÄR det!

    Kerstin: yes, billigt är bra ;)

    Sminkhörnan: totally agree.

    Sminkan: det är supersött :D

    SvaraRadera
  6. Rimmels lack gillar jag, det där svarta har jag inte testat dock men det ser riktigt fint ut :) Model's own har jag faktiskt inte hört om förrens nu men det ser också superfint ut!

    SvaraRadera