torsdag 29 juli 2010

Nytt i duschen

De senaste veckorna har jag fått två rosa tillskott i duschhyllan, nämligen en ny duschkräm och en ny kroppsskrubb. Skrubben heter så mycket som Shiseido Body Creator Aromatic Salt Scrub och fyndades på NKrean. Tuben är gigantisk, så jag har en känsla av att den kommer hålla läänge. Strax över 200 kronor kostade den på rean, vilket jag tycker är helt okej med tanke på mängden. Den är fullproppad med skrubbkorn, så som jag gillar det, och luktar lite ovanligt av mint och kryddor.

Duschkrämen är Cherry Blossom Bath & Shower Gel från L'Occitane, och var helt gratis eftersom jag fick den som premie för en ELLE-prenumeration (gotta love them gifts!). Den luktar blommigt och lätt parfymerat, och är en väldigt feminin doft.

7 kommentarer:

  1. Skrubben verkar intressant...

    SvaraRadera
  2. Lócctitan men doft är cherry flower luktar ljuvligt!

    SvaraRadera
  3. jag älskar den skrubben! fick två(!) exemplar med en prenumeration häromåret och de vårdas ömt i min dusch ännu...:D

    SvaraRadera
  4. Anna: det är den verkligen! kolla bara så att du gillar doften, den är lite egen.

    Emla: ja, romantisk på något sätt :)

    Sublim: vad roligt! oj, med två tuber antar jag att du klarat dig ett tag :D

    SvaraRadera
  5. Skrubben låter verkligen härlig!

    SvaraRadera
  6. Fria grejer är toppen! Fin blogg :)

    SvaraRadera
  7. Kerstin: den är som att skrubba sig med en sandstrand :)

    Pia: visst är det, och tack :D

    SvaraRadera