torsdag 8 juli 2010

Mavala Electric Green

Det blev som sagt ärtgröna naglar på midsommarbröllopet jag var bjuden på, och det kändes helt rätt! Grönt är vanligtvis en färg jag brukar sky när det kommer till nagellack (inte ögonskuggor däremot), men ja.. jag vet inte, kanske håller jag på att förvandlas till en fullblods-lackgalning? Eller så är det sommarvärmen som spelar mig ett spratt.

Electric Green från Mavala är hur som helst ett ärtigt fint metalliclack, som inte blir speciellt randigt som metalliska lack ofta kan bli (och som tydligen det blåa från samma kollektion är). Två lager täcker helt, och torkar fort gör det också. Spring och köp ett eget om du är sugen, perfekt storlek och pris för ett lack i en såpass ovanlig färg.

5 kommentarer:

  1. Jag är så sugen på detta, men har inte sett det någonstans...

    SvaraRadera
  2. Åh, jag gillar hela denna kollektionen och köpte 4 av 6 lack :)

    SvaraRadera
  3. Vad fint det var på dig! Riktigt vackert!

    SvaraRadera
  4. Kerstin: oh no, vill du att jag ska leta efter det här i Göteborg?

    El: coolt to say the least!

    Emla: oj oj, storshopping av minigrejer :)

    Sminkan: åh tack! jag tycker också det passade bra med mina färger :)

    SvaraRadera