måndag 5 juli 2010

Sommargrönt

För några veckor sedan fick jag en fin, ljusgrön ögonskugga från Basteth i ett byte – och här är den in action, tillsammans med en lite mörkare skugga på yttre delen av ögat. Jag gillar den jättemycket!

- Primer Eyeshadow Potion Primer, Urban Decay
- Ögonskugga ögonlock Pearl Shadow (#31), FACE Stockholm
- Ögonskugga globlinje + franskant Eyeshadow (Vert), Urban Decay
- Ögonskugga highlighter Eyeshadow Frost (Nanogold), MAC
- Mascara Divide & Multiply (Black), The Body Shop
- Ögonbrynsskugga Brow Zings (01 light), Benefit

7 kommentarer:

  1. Japp grönt är skönt :)

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir att du uppskattar den! Ser ju finfint ut på dig, juh!

    SvaraRadera
  3. Kerstin: tack fina du :)

    Emla: speciellt på sommaren!

    Basteth: ja, det var ett toppenbyte :D visst passade den fint i paletten också?

    SvaraRadera
  4. Grönt är verkligen snyggt på sommaren! Ja, egentligen är det ju alltid snyggt, men du förstår vad jag menar.

    SvaraRadera
  5. Håller helt med om att den passar fint i paletten! Själv är jag dönöjd med min borste.:-)

    SvaraRadera
  6. Sminkan: jag förstår precis, och håller med! :)

    Basteth: gött!

    SvaraRadera