onsdag 4 juni 2008

Electric coral

Jag har en förkärlek till aprikos- och korallfärgade ögonskuggor, och Electric coral kvalar verkligen in under benämningen korallfärgad - det är en färg som jag blir glad av. Men det gäller att akta sig så att den inte blir för stark och på så sätt ger ett rödögt intryck.

- Primer Eyeshadow Base, Art Deco
- Ögonbrynsskugga Brow Zings (01 light), Benefit
- Ögonskugga/highlighter Eye Shadow Veluxe Pearl (Dazzlelight), MAC
- Ögonskugga ögonlock Pigment (Electric Coral), MAC
- Ögonskugga ögonlock Eye Dust (Playful), FACE
- Ögonpenna Quickliner (Smoky Brown), Clinique
- Mascara Lash Doubling (Black/Brown), Clinique

6 kommentarer:

  1. Ännu en cool make up. Färgen var helt ljuvlig.

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen en perfekt färg för blå ögon.:D

    SvaraRadera
  3. johanna: tack :D

    sublim: ja, den är så fin! första gången blev den för stark dock, men här fick jag till det ok :)

    SvaraRadera
  4. tack karin! :D
    när jag har alla mina nya färger måste vi leka med dom! både finsmink och horsmink :'D

    SvaraRadera
  5. ÖH JA! el sminko och en el finrundo på el stano! :'D

    SvaraRadera