måndag 23 juni 2008

Me people, your people

Inte kunde väl jag hålla mig från att köpa senaste Glamour UK när man fick ett så trevligt läppglans som Her Glossiness från fab Benefit! Bjooti tipsade, och alla följde efter.

Jag fick färgen My people, your people, som är en jättefin isig nakenfärg, och som doftar gott av godis. Det var den färgen som fanns kvar på Presstop, och jag funderade snabbt över om jag skulle jaga efter en till, men kom fram till att det var lite onödigt. Men om jag nu skulle snubbla över en till är jag ju inte den som är den..

4 kommentarer:

  1. Jag lyckades roffa åt mig Who are you wearing? Hur underbart som helst :)

    SvaraRadera
  2. Who are you wearing ser verkligen jättefin ut! Jag skulle nog gärna vilja ha den också :)

    SvaraRadera
  3. Nehej du ;-)

    Jag tipsade först i tråden på pret-ty :-P hehe...*petig* :D

    SvaraRadera