fredag 6 juni 2008

Tre saker från: Eleven.se

eleven.se finns det roliga märket Bubble Shack som har hur många body lotions som helst. Alla innehåller sheasmör, aloe vera och hawaiiansk macadamianötolja som basingredienser och varje flaska (med pump!) har sin egna fina design. Dessa produkter tillverkas i Hawaii och har 70% organiska ingredienser, slutprodukten eller ingredienserna testas inte på djur och Bubble Shack är PETA-godkänd. El introducerade mig till Guava Banana + Kiwi och nu är jag fast! Jag vill ha min alldeles egna Bubble Shack Body Lotion, kanske någon av de här tre. Rocky Point Rumble är min favorit:

“Likt den välkända och omtyckta platsen Rocky Point på North Shore så innehåller Bubble Shack Rocky Point Rumble en bränning av hawaiiansk kokosnöt, sockrad lime och citronverbena med ett inslag av kylande pepparmint. Surfare älskar vågorna på Rocky Point och du kommer att älska denna tropiska varma doft.”
Eller Good Surf Karma:
“Om det finns någon gång då du verkligen behöver Karma på din sida så är det när du tunnlar på en jättevåg. Använd Good Surf Karma Tropical Body Wash och dess harmoniska blandning av hawaiiansk sandalwood och tahitian vanilla för att se till att din kropp och själ får det bästa som Karma har att erbjuda.”
South Shore Sweetie har en fin flaska:
“Inspirerad av en vacker tjej från South Shore i O'ahu, Hawaii – vars flirtiga sätt trollband alla killar på ön. South Shore Sweetie Tropical Body Wash blandar yuzu-frukt, tangerine, grapefrukt och pomello och ser till att ta fram din flörtiga sida.”

2 kommentarer:

  1. Hur god lät inte South Shore Sweetie då? :) Massa goa citrusar!

    SvaraRadera