lördag 21 juni 2008

Shiseido höst och vinter 2008

Det är inte ofta jag blir till mig av att kolla på kommande sminkkollektioner. Men hos Bjooti kunde vi häromdagen se bilder på Shiseidos höst- och vintersmink och jag fastnade direkt för ögonskuggorna! De heter Silky Eyeshadow Quad och är dosor med fyra fina färger i varje: Wood Tones med brunt och guldigt och Rose Tones med lila och rosa. Bjooti berättar att en stor spegel finns i dosan, samt två tvåändade applikatorer. Priset är 365 kronor per dosa.

3 kommentarer:

  1. Personligen tycker jag Shiseido är otroligt underskattat vad gäller make up. Förstår inte riktigt varför, priserna ligger ju inte på hutlösa nivåer i förhållande till andra "finmärken" och definitivt inte vad gäller produkternas kvalité(iallafall det jag provat).

    Nåja. Dom här ögonskuggorna är hur tjusiga och grymma som helst :)

    SvaraRadera
  2. Shiseidos smink är verkligen tokigt bra! Ni måste testa deras Automatic lip crayons och ögonfransprimer t ex... oh la la.

    SvaraRadera
  3. karolina: jag kanske måste testa shiseido...

    sublim: tack för tipsen!

    SvaraRadera