måndag 23 juni 2008

Shoppat i Amsterdam

Vi var bara inne i två affärer i Amsterdam: Kiehl’s och American Apparel. Det räckte alldeles tillräckligt för ekonomin, för det blev en hel del köpt. Från Kiehl’s köpte jag Lip Balm #1, Ultra Facial Moisturizer, Creme de Corps och Simply Mahvelous Legs Shave Cream. Jag fick ju prov på krämerna från London-butiken, och eftersom jag gillade båda så mycket så satsar jag på the full version.

I den för dagen nyöppnade American Apparel-affären varvade jag kall öl med grym musik och fina, sköna kläder. Vet inte om det var stämningen som påverkade, men jag kom ut med tre fina saker: ett skönt, grått linne, myskjolen Mi tipsade om och ett till ribbat linne i den somriga färgen Kelly Green.

2 kommentarer:

  1. Ooo... Kiehls... hur var priserna?

    SvaraRadera
  2. ganska dyrt, men whatever, i love the stuff. shaving cream = 17, ansiktskräm = 21.50, creme de corps = 22, lip balm = 9. euro alltså.

    SvaraRadera