måndag 9 juni 2008

No Offense

Trots att Magasin hade märken som Smashbox, Bobbi Brown och MAC Pro gick jag bara igenom snabbt utan att stanna vid någon disk. Värmen gjorde sitt, kan man väl säga.

Passande nog var det enda jag kom hem med i skönhetsväg från Malmö/Köpenhamns-resan en deo. No Offense från Origins, som är den enda jag hittat som uppfyller mitt för tillfället största krav på en deo: den är i stickform och genomskinlig. Sticks som är vita funkar inte på mig när det är så här varmt, utan fram på eftermiddagen har deon liksom korvat ihop sig i vita små klumpar som ser allt annat än fräscht ut. Den innehåller ingen alkohol, men massor av essentiska oljor, och så luktar den mintish – ge mig några varma dagar till nu så kan jag återkomma med recension.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar