måndag 23 juni 2008

Första reafyndet

I torsdags var jag hos min frisör för en välbehövlig uppfräschning, det blev fixade toppar och en kallare nyans av blont i håret. Förutom det kom jag även hem med lite nya grejer till sminkskåpet! Dom hade rea på smink från Trucco, ta 3 för 199 kronor, och då passade jag på att ro hem några saker som jag spanat på tidigare men snålat ur att köpa (för hur kul är det att köpa dyrt smink samtidigt som man ska lösa ut sig för xxx kronor som klippningen kostade?).

Ett styck Duo Blush i färgen Darling Peach, och ett Identify Lipstick Sheer i Tangerine Dreams. Den tredje grejen blev till mamma, en Longwear Mascara. Dessutom fick jag en fin liten fickspegel på köpet, och stora tester på ett fantastiskt blondin-schampo från Sebastian.

Man kan säga att jag blev kittad för midsommar.

4 kommentarer:

  1. Jag har bara det nödvändigaste sminket i min samling, foundation, puder, mascara och en ögonskugga i guld/brunt. Är så avundsjuk på er som tycker smink är roligt, som fyndar och testar nya saker.

    SvaraRadera
  2. Yeah, vilka kap! Vilken salong är det som har detta fenomenala erbjudande?:)

    SvaraRadera
  3. eyeonbeauty: ja, det tycker jag med! :)

    johanna: jag är helt klart fast i träsket, för din plånboks skull ska du vara glad att du inte är det ;)

    sublim: ja visst! det är salong figaro ute i västra frölunda :) har du möjlighet så tycker jag att du ska gå dit, dom hade riktigt mycket att välja bland!

    SvaraRadera