söndag 1 juni 2008

Grönt med MAC

Igår var jag och pojkvännen ute på teater och middag, så då var det dags att piffa till sig lite. Jag håller fortfarande på att lära mig hur jag ska använda min nya primer, men jag misstänker att jag tog lite för tjockt lager igår.

- Primer Eyeshadow Base, Art Deco
- Ögonbrynsskugga Brow Zings (01 light), Benefit
- Ögonskugga/highlighter Eye Shadow Veluxe Pearl (Dazzlelight), MAC
- Ögonskugga inre ögonlock Pigment (Teal), MAC
- Ögonskugga yttre ögonlock Pigment (Golden Olive), MAC
- Ögonskugga uttoning Pigment (Pastorale), MAC
- Ögonskugga undre franskant Pigment (Golden Olive), MAC
- Mascara Lash Doubling (Black/Brown), Clinique

2 kommentarer:

  1. Oj vad många ögonskuggor det har gått åt till den sminkningen. Skulle jag aldrig palla.

    SvaraRadera
  2. johanna: ja, det är väl inte en vardagssminkning kanske med 3 skuggor, men det är kul att piffa lite extra ibland tycker jag! :D

    SvaraRadera