onsdag 11 juni 2008

Sommarfeeling på ett kick

I vanliga fall är jag inte mycket för dofter som ananas, kokos och vanilj, men det är någon speciell känsla som monoï-olja framkallar. Kanske är det alla solinsmörjningar när man var liten som väcks till liv, eller så är det så enkelt att jag gillar lukten av semester.

Yves Rocher Tahiti-olja är en kroppsolja som är relativt torr, och med lite guldskimmer i. Jag är faktiskt väldigt lockad av att köpa den här till sommaren, att ha och smörja in sig med efter en dag på stranden.

3 kommentarer:

  1. jag har ju min monoï-duscholja which i löööv. den här kanske kan vara något också? säkert billig, eller hur? :) let's check it out today!!!

    SvaraRadera
  2. frakten kostar bara 29,90.. ;)

    SvaraRadera
  3. Åh den där luktar gott :o)

    SvaraRadera