måndag 16 juni 2008

Platinum och Black ore

I helgen hann jag med en snabb provsminkning med de två gråa skuggorna från MAC, och det blev inte så tokigt tycker jag. Platinum var otroligt pigmenterad, och fastnade dessutom som berget i handfatet efter att jag spillde ut lite.

- Primer Eye Makeup Base, Lumene
- Ögonbrynsskugga Brow Zings (01 light), Benefit
- Ögonskugga bas Highlighter (Dignity), FACE Stockholm
- Ögonskugga/highlighter Pigment (Vanilla), MAC
- Ögonskugga ögonlock Pigment (Platinum), MAC
- Ögonskugga globlinje + undre franskant Pigment (Black ore), MAC
- Mascara Naturally Glossy (Jet Black), Clinique

3 kommentarer:

  1. Vilken fräsch och nätt makeup, det var fina färger!

    SvaraRadera
  2. tack jossan! :D jag hade ett himla sjå med att få bort Platinum från handfatet bara, fick ta fram skurborste och rengöringsmedel!

    SvaraRadera
  3. Mmmm...älskar black ore...varför visste jag inte det förra veckan, då hade den fått flyga flygplan ;)

    SvaraRadera