lördag 2 april 2011

Ingen skåpmat

En lördagssuddig bild på mitt nya badrumsskåp. Det är alltså inte skåpet som sådant som är nytt, utan jag som är nyflyttad. Än så länge har bara det allra viktigaste kommit på plats. Dit hör bl a de fantastiska badbomberna, som från början var fem till antalet. Det första jag gjorde när jag flyttade in var att leta upp närmaste Lushbutik. Lyckligtvis låg den färre än 50 steg bort, och det är inte helt osannolikt att jag kommer knarka fler badbomber där så fort dessa är slut.

Är man nyfiken på hur det ser ut hemma hos oss, finns fler bilder och inlägg här.

9 kommentarer:

  1. Hej hej!
    » Följa varandra via blogl♥vin'? :D
    Ha en trevlig dag!

    SvaraRadera
  2. Vilken ordning du verkar ha i ditt skåp, jag tror att det är läge att rensa mitt igen...

    SvaraRadera
  3. Des: visst har jag! Men det beror just på att jag är nyflyttad - och att ca 70% av mina grejer är kvar i min andra lägenhet :)

    SvaraRadera
  4. Kerstin: Tackar! Tyvärr är inte inte säkert att det kommer vara lika bra ordning om ett par veckor när jag kommit till rätta och bott in mig lite mer :) Men, jag klarar mig med betydligt mindre än vad som är med på bilden - och ibland funderar jag faktiskt på att göra mig av med allt det jag inte behöver.. :)

    SvaraRadera
  5. ja, oj vad mycket av era hem man fick se om man var nyfiken! ;D
    vitt kakel osv...

    SvaraRadera
  6. TiWi: haha, eller hur! ;) Men, nu är ju detta trots allt en beautyblogg, och då är det alltså våra badrumsskåp, duschhyllor, badkarskanter mm och vad som pryder/fyller dem som visas i första hand! :)

    SvaraRadera
  7. Ljug! INGEN har sån ordning i sitt badrumsskåp! :P

    SvaraRadera
  8. Bella: Guilty as charged!! Hehe, men de första veckorna var det faktiskt just precis så välordnat..nu är det dock kaos, som vanligt :)

    SvaraRadera