måndag 25 april 2011

Utomhusträning

Bring it on! Jag är redo, träningskläderna ligger nedslängda i väskan...

Det har inte skrivits så mycket om träning på bloggen lately. Men det betyder inte att det inte tränas. Tvärt om! Sedan årsskiftet ungefär försöker jag utöver mitt vanliga gymmande köra två pass i veckan med mina vänner Josephine och Anderson, som äntligen flyttat hit från England. Det känns oerhört lyxigt att de bor i Stockholm nu, tidigare har jag fått ta en avstickare till London både en och två gånger för att träffa dem (och ta del av den bästa träningen). Nu har jag dem nästan runt knuten!

I morgon kickar vårens utomhusträning igång, i form av Spring Boot Camp, en timme blod, svett och tårar på Djurgården. Det börjar kl 18.00 – är ni med mig?

Yes, detta är Anderson. På riktigt. (Mina abs är inte riktigt på samma nivå än.. hehe.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar