måndag 11 april 2011

Revlon White Platinum

Sedan senaste frisörbesöket är jag väldigt blond, blondare än länge faktiskt. Jag gillar det och är van sen tidigare, men ändå är det visst meck i och med att mina varma toner gärna blir väldigt starka några veckor efter slingning och nyansering hos frisör. Tidigare har jag testat en silvertoning från Wella, och även om den fungerar i viss mån har jag nu köpt ännu en kall-färgande produkt, nämligen en lila färgbubbla från Revlon – nummer 1002.

Jag har testat produkten tidigare, fast då för mörkbrunt hår, och tanken är att pigmentet i inpackningen ska verka på redan färgbehandlat hår, och i mitt fall minska mängden varma toner. 3 minuter efter schampo och innan balsam, och jag märker faktiskt en viss skillnad. Min tanke är att använda den här kontinuerligt, för att få maximal effekt.

3 kommentarer:

  1. Kul att den ger en effekt på dig också. Mig med. Jag jämförde just den du har och Redkens inpackning för kalla blonda toner i min blogg nyligen. Hoppas den fortsätter vara bra så att du kan se skillnad.

    SvaraRadera
  2. Jag använde den när jag blekte mitt hår, och jag gillade den skarpt. Luktar gott också.

    SvaraRadera
  3. Beautyville: ja jag såg att du nämnde den :) jag har kört den en gång i veckan, två gånger nu, och tycker allt att den funkar :)

    Des: dina blondie-rekommendationer väger tungt!

    SvaraRadera