torsdag 7 april 2011

Mavala Art Color’s

Fick just en pressrelease i inkorgen om kollektionen Art Color’s från Mavala som jag inte kan låta bli att visa upp – jag har alltid varit svag för pop art. De sex färger som ingår är:

- Cyclades Blue, blå som havet
- South Beach Pink, modernt rosa
- Waikiki Orange, en inbjudan till solnedgången
- Touch of Provence, som ett lavendelfält
- Blue Curaçao, som en uppfriskande cocktail
- Vegas Pink, en rolig och oförglömlig kväll

Kollektionen ser fin och somrig ut (fast är inte färgbeskrivningarna lite lustiga?) och jag är mer än sugen på att prova. Min favorit är Waikiki Orange, har du någon?

9 kommentarer:

  1. Ser både spännande och inspirerande ut!

    SvaraRadera
  2. Jag är sugen på Cyclades Blue, men det är nog det enda.

    SvaraRadera
  3. Lacken är säkert fina och Waikiki Orange låter ljuvligt, men jag stör mig ENORMT på apostrofen i "colors". Jag kan inte fokusera på något annat.

    SvaraRadera
  4. Är sugen på flera av lacken, men är speciellt nyfiken på hur Blue Curaçao ser ut.

    SvaraRadera
  5. Kerstin: tycker jag också! jag gillar krämlack med starka färger!

    Nailtastic: den ser också fin ut, bara den inte är för ljus.

    Des: ELLER HUR?! jag övervägde att ta bort apostrofen, men den finns ju i deras bild också. så fuult! :C

    Carina: ja, det verkar som en ganska unik färg!

    SvaraRadera
  6. De finns redan på Åhlens Kungsgatan i Gbg, såg dem igår och de är urfina allihop!

    SvaraRadera
  7. Ninni: tack för tipset! sprang in på åhléns i nordstan och där fanns de också. provade waikiki orange; den var fin men lite för lite neon och lite för mycket korall.

    SvaraRadera
  8. Jag tycker att Touch of Provance låter fin! Men jag ska nog testa lila från Depend först.. :P

    SvaraRadera
  9. Maria: absolut! jag har inte lyckats hitta nåt ljuslila lack jag gillar - hoppas det från depend är fint!

    SvaraRadera