fredag 8 april 2011

It’s Friday, I’m prepared

Fredag you guys! Ska ni hitta på något kul ikväll? Jag ska på fest med jobbet, och eftersom jag steg upp okristligt tidigt imorse var jag förutseende nog att packa med mig en liten necessär för att kunna boosta min för tillfället väldigt neutrala make innan jag går från jobbet i eftermiddag.

Lite extra piff för ögon och kinder är vad som gömmer sig i min fina, blommiga necessärficka från Paul & Joe (det är alltså en löstagbar ficka från en större necessär som jag tagit loss) – närbilder och sminkresultat kommer om några dagar!

4 kommentarer:

  1. Här ska det jobbas hela kvällen med ett projekt, känn på den festligheten. ;-)

    Hoppas det blir en kul kväll (är inte bitter, nej då).

    SvaraRadera
  2. Have fun honey!
    Jag ska hem och bakissova - aw:n igår slutade 2, och jag hade skitviktiga möten idag (såklart, dåålig tajming) och var på jobbet kvart i 8 i morse *dörbakisdöden*

    <3

    SvaraRadera
  3. Beautyville: ouch, hoppas att du överlevde någorlunda!

    El: bakisdöden, I like it.

    Kerstin: den är så söt!

    SvaraRadera