måndag 18 april 2011

Vårkänslor

Ibland överraskar jag mig själv och drar till med en mer färgglad sminkning än vanligtvis, och det hände både en och två gånger förra veckan. En av dom lyckades jag, tack vare sovmorgon, fånga med kameran. En korallrosa historia med lite ljust guldiga detaljer, ganska passande nu till påsken.

- Primer Eyeshadow Potion Primer, Urban Decay
- Ögonskugga ögonlock Pigment (Electric Coral), MAC
- Ögonskugga inre ögonlock Eyeshadow Veluxe Pearl (Family Treasure), MAC
- Mascara High Lengths (Black), Clinique
- Brynskugga Eyeshadow (Blondie), NARS

11 kommentarer:

  1. Skuggan var verkligen fin!

    SvaraRadera
  2. Emma: tack så mycket! Family Treasure lyfter det mesta, det är den perfekta ljusguldiga.

    Josephine: tack :D

    SvaraRadera
  3. Den nyansen tar lyfter verkligen färgen på dina ögon. Himla fint tycker jag.

    SvaraRadera
  4. Nailtastic: tack :D

    Beautyville: *makes a mental note* tack!

    Des: ahmeh durå! <3

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Det kändes vårigt och glatt och gjorde mig glad att se!

    SvaraRadera