fredag 2 april 2010

Guldigt påsköga

Är det påsk så är det, och utan att ens planerat eller tänkt på det så hade jag gjort en klart ovanligt färgglad sminkning för att vara jag. Som bas använde jag guldfärgad kajal, som jag förstärkte med guld och korall. Riktigt fancy om jag får säga det själv, och det ska bli kul att höra vad resten av familjen säger på påskmiddagen ikväll!

- Primer Eyeshadow Potion Primer, Urban Decay
- Eyeliner grund + franskant 24/7 (Eldorado), Urban Decay
- Ögonskugga ögonlock Pigment (Melon), MAC
- Ögonskugga globlinje Pigment (Electric Coral), MAC
- Mascara Divide & Multiply (Black), The Body Shop
- Ögonbrynsskugga Brow Zings (01 light), Benefit

3 kommentarer:

  1. Kalasfin ögonsminkning som jag genast vill härma =)

    SvaraRadera
  2. Kerstin: vad roligt, och tack! :D

    Sublim: haha, tack!

    SvaraRadera