måndag 26 april 2010

Brev på posten

När man varit strandsatt i ungefär en vecka på grund av flygstopp och när man till slut kommer hem efter att ha rest i kringelikrokar och när man man inte har duschat, bytt kläder eller ens sovit ordentligt på 28 timmar, då blir man lite extra glad när det inte är några räkningar i posten på hallmattan utan bara göttiga grejer. Till exempel två trevliga tidningar och några paket. Ett av dem var från Ka, som skickat en krispigt grön ögonskugga och några fina tester från Korres. Ett annat var från mig själv, som jag faktiskt hade glömt bort. Hej Benefit!

4 kommentarer:

  1. glad you liked it! hur är skuggan på?

    SvaraRadera
  2. Hej Benefit =) Jag är också väldans sugen på Brow Zings, det ska bli kul att höra vad du tycker om den!

    SvaraRadera
  3. Karin: I like it indeed, men har inte terrat skuggan for real än, bara lite på handen. Ohc då ser den väldigt tjusig ut, krispig och skir..tror det kan bli jättefint på :)

    Kerstin: Kan avslöja att jag efter bara två mini-tester tycker väldigt bra om den so far :) Det bådar gott med andra ord. Ska skriva lite mer om den när jag hunnit testa den lite längre. :)

    SvaraRadera
  4. Den gröna skuggan var ju riktigt läcker!

    SvaraRadera