torsdag 8 april 2010

HighBeam

En storfavorit hemma hos mig för tillfället är lyster-krämen HighBeam från Benefit. Min flaska är i miniformat och kom med det här fina kittet, och är tyvärr snart slut. HighBeam ger den finaste, mest naturliga “glowlystern” jag varit med om, och jag varierar mellan att lägga den på kindbenen tillsammans med lite bronzer, eller på kindäpplet ihop med ett nude-rosa rouge.

När min mini tar slut ska jag ta en redig funderare på om en ny, fullstorlek, ska få shoppas hem från Sephora. Just nu har Sephora dessutom ett färdigt kit där man får fyra olika fullstorleksprodukter, bland annat HighBeam. Ett tips för den som har vägarna förbi och som är sugen på lite sminklyx!

5 kommentarer:

  1. Klart du ska ha en fullstorlek, High Beam är bäst ju!

    SvaraRadera
  2. Det är en verklig snygg highlight:er, jag har också det i ett minikit.

    SvaraRadera
  3. Des: jaaa, så himla bäst! Jag kanske är en fjant, men jag tycker fullsize är för stor för att det ska kännas överkomligt att använda upp innan den blir sunk :(

    Emla: mini är bra, men jag skulle vilja ha en mittimellan :P

    SvaraRadera