fredag 14 november 2008

NARS Bohemian Gold

När vi ändå avhandlar NARS här på El Mika så kan jag passa på att visa den andra godbiten jag har från märket. Ögonskuggan Bohemian Gold beskrivs av NARS som “metallic taupe & iridescent copper” – jag skulle säga att färgen till vänster är kopparskimrande med rosabeiga tendenser och den till höger är en glittrig korall. Jag tycker kombination jättefin och färgen är oerhört pigmenterad. Dock passar nog även den här bäst till festligare tillfällen eftersom den innehåller ganska mycket glitter. Jag applicerar skuggan med min favoritborste från Sephora.

Än så länge har jag inte hittat någon affär här i Madrid som säljer NARS, men man vet ju aldrig vad som dyker upp på min onsdags-serie...

2 kommentarer:

  1. Oh, niiiice! But, doesn't Sephora carry NARS? Maybe not the spanish one? POK!

    SvaraRadera
  2. No, only french Sephora seems to carry NARS on our side of the puddle :/

    SvaraRadera