torsdag 27 november 2008

Sephora Hydrating Balancing Cream

Att flytta till ett nytt land med ett nytt klimat är inte särskilt snällt mot huden. Luften i Madrid är extremt torr, det är tillåtet att röka överallt, och många nya intryck stressar både på insidan och på utsidan. Med mig hade jag min Aloe Soothing Night Cream från Bodyshop, men nu börjar den också ta slut. I stället för att köra på en kräm för torr hud satsar jag den här gången på Hydrating Balancing Cream från Sephora som jag tror kan passa mitt ansikte. Jag har inte oljig hy, tvärtom, men med breakouts både här och där är jag villig att testa det mesta, och jag gillar att krämen är på tub.

5 kommentarer:

  1. Sephoras "nya" förpackningar är så snygga tycker jag! :D I hope it works out for you hon'.

    SvaraRadera
  2. jaa dom är fina! ser mycket ut som FACE sthlm, eller hur? krämen verkar bra, helt annorlunda än den förra. man blir liksom helt matt av den i stället för lite flötig, vilket kanske är en bra thing. HAHA!

    SvaraRadera
  3. ja ska oxå flytta till spanien och funderat p åsephoras egna hudvård. har rätt normal hudtyp o kan bli ngt fetare i varma klimat. hur mkt kostade krämen?

    SvaraRadera
  4. anonym: då tror jag den här krämen är perfekt för dig! den kostar 9 € och jag gillar den väldigt mycket. passar nog bättre om man har en liten fetare hy än vad jag har dock, som egentligen är en riktig torris.

    SvaraRadera
  5. 9 euro, d tackar ja inte nej till :p dessutoms å snygga förpackningar. hoppas den passar mig bara :p

    SvaraRadera