måndag 14 juni 2010

More shimmer, less money

Jag snubblade just över en riktig fyndvarning på StrawberryNET; två fina Shimmer Bricks från Bobbi Brown för bara 183 kronor styck! Det är riktigt billigt då rekommenderat pris är någonstans på 400 kronor om jag kommer ihåg rätt (ok, dom kommer utan originalförpackning), och båda verkar vara otroligt fina. Nectar är om jag inte har fel en ganska ny färg som jag gärna skulle ha själv, men jag tror att jag får nöja mig med mina Coralista och Sugarbomb från Benefit.

Kerstin, kanske Nectar kan agera korallfärgad palett även till ögonen?

5 kommentarer:

  1. Skratt, vad roligt, det om nectar var precis vad jag tänkte okcså.;)

    SvaraRadera
  2. Oj, oj, den ser fin ut! Tack för tipset =)

    SvaraRadera
  3. Basteth: två sminksjälar, en tanke? ;)

    Kerstin: fiiin var ordet!

    SvaraRadera
  4. De ser riktigt läckra ut! strawberrynet kan ju få vem som helst att slita sitt hår av habegär. Särskilt när plånboken är tunn...

    SvaraRadera
  5. Emma P: ja dom är ena riktiga frestare ibland :P

    SvaraRadera